Do  Not  Be  Afraid

 

Do not be afraid,

for I have redeemed you.

I have called you by your name;

you are mine.

When you walk through the waters,

I will be with you;

you will never sink below the waves.

When the fire is burning all around you,

you will never be consumed by the flames.

When the fear of loneliness is looming,

then remember I am at your side.

When you dwell in the exile of the stranger,

remember you are precious in my eyes.

You are mine, O my child;

I am your Father, and I love you with a prefect love.

Based on Isaiah 43:1-5

Kevin Mayhew

 

..................................................................

 

當我遇到困難時

當我覺得世界拋棄我的時候

當我心中很多圈圈叉叉火冒三丈時

當我不得不去承受艱難的任務時

當我覺得爹不疼娘不愛時

當我覺得世上的公平正義不見了

當我覺得.........00 XX@@.....

 

我會再度重回這位Father 的懷抱

他讓我感受溫暖

他讓我感受到有人在支持著我

 

今天跟一位家長通電話

通完電話後

我的心情真是五味雜陳

為何做個社會福利工作做到如此卑微

大家只想到自己的福利

如果沒有滿足他們的需求

就說我們沒有誠意

說我們沒愛心

好難愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    破壞王 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()